17 mars 2010

Ja, skrivlusten försvann och jag orkade inte leta upp den, hehe. Jag är iallafall hemma från LA nu och jag vill mer än gärna tillbaka. Atmosfären i den staden är helt underbar. Ska se om jag kan få med vänner dit när vi är över 21. Om man inte är 21 är man körd. Det är helt sant. Man får inte boka hotell, hyra bil, gå ut och dyl, worthless!
Nu har jag jobbat arslet av mig och har nu tre dagars ledighet framför mig. Himmel vad skönt men vad konstigt det känns. Nu på morgonen har jag bara legat och läst "Nightlight - a parody". Det är en parodi på Twilight och den börjar faktiskt okej. Några skratt har jag kläckt ur mig, haha. Jag köpte den i USA och tror tyvärr inte att den kommer till Sverige i första taget. Det är samma bok som jag gav till Patricia så det finns iallafall två exemplar i Sverige.
Det var superfint väder innan och nu är det så gråmulet, bajstråkigt jag som ville motionera i vårsolen.
Nu den senaste tiden har det varit familjefödelsedagar. I söndags fyllde min lillebror 18, igår fyllde min pappa 54 och idag fyller min kusin Nicholas en ålder som jag inte kommer ihåg haha.
Ska kolla lite till på facebook innan jag stänger datan och hittar på något annat.
.
Happy St Patrick´s Day
Puss och Kram
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0