Los Angeles, day 5.

Nu sitter vi här på flygplatsen och väntar på att klockan ska bli 20.40 då planet går. Jag vill inte ifrån värmen!!
OMG vad jag har shoppat på denna resan, helt sinnes. Jag satte över ca 5000 kronor innan jag åkte för jag ville ha marginal. Nu är nästan alla pengar slut. Whoops! Men men, nu har jag ju grejer som jag kan ha länge och som jag har velat ha länge. Lite av pengarna har ju gått till presenter men det är väl spenderade kronor.
Idag har vi packat, varit på Rodeo Drive där jag och Ph åt en asgod crépe med nutella, banan och jordgubbar, yummy, sen var vi på ett köpcentrum.
En av mina absoluta favorit affärer här är Victoria's Secret. I love their stuff! Jag har varit inne i alla affärer jag sett men endast shoppat i två, duktigt Hanna!
.
Nu ska vi gå igenom security.
Puss och Kram
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Therese

Okej^^ Låter som en bra plan^^

2010-03-02 @ 07:25:12
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Therese

Har du några favoriter bland GB-glassarna?

Lämna en 10-i-topp-lista på dina favoriter genom tiderna!

2010-03-03 @ 12:24:55
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0