Los Angeles, day 4.

God Morgon.
Jag skriver först om gårdagen för då blir det rätt med dag fyra, haha. Igår var vi först på en skivmässa, medan pappa och Ph var där inne satt jag utanför och solade. Fan vad skönt det är med sol. Nu ska man ju snart tillbaka till den dystra väderverkligheten. Igår hade vi en temperatur som var mellan 16-20 grader helt underbart! Vi åkte sen vidare till Venice Beach och det var verkligen ett ställe som passade mig. Det var en superfin strand, skatepark, och mycket annat. Folk visade upp vad de kunde och man skrattade åt vissa av dem. Där var en som trodde att han åkte rullor så bra, men NOPE!
Efter Venice och lunch åkte vi vidare till Santa Monica Beach men eftersom att Ph och pappa inte ville gå och titta på piren och resten av stranden fick jag ta bilder på avstånd. Bilderna kommer senare. Sen åkte vi vidare till bokaffären Borders där jag köpte två böcker till mig och en present till Patricia. Fan vad jag garvade när jag såg den. Hoppas nu hon tycker om den.
.
Idag är vår sista dag här. Trååkigt, man hade nog kunnat vara här några dagar till bara för att njuta. Jag såg i spegeln innan att jag brände mitt ansikte lite lätt under den underbara gårdagen. Så jag är skitglad. Iallafall, idag ska vi ner till Rodeo Drive och gå där lite. Kanske köra och kolla lite på läskigt stora hus igen.
Nu ska jag in i duschen innan vi ska äta.
.
Puss och Kram
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Katrin

Fin blogg! :D

Allt bra? Kram!

2010-03-01 @ 17:26:11
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0