27 mars 2010.

Hej.
Åh jag mår inte alls bra. Har ont i halsen är trött och känner mig allmänt dålig. Fan inte nu! Jag måste öva till mina audtions och så ska jag passa barn ikväll/i natt och sen nästa vecka jobbar jag satan så jag får verkligen inte vara sjuk nu.
Idag måste jag fixa klart min ansökan till PAS och sen måste jag fixa och dona här hemma inför kvällen. Så jag har inte tid att sitta här längre. Ska se om jag kan ta lite bilder på barnen och Sonja ikväll och sen kanske lägga upp de här.
.
Puss och Kram
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Therese-Smyckestävling pågår!!!

Aha^^ Vi ska också bo i en villavagn^^ nummer 46 närmare bestämt=) Vad ska du hitta på i sommar=)?

2010-04-09 @ 09:08:26
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Therese-Smyckestävling pågår!!!

Åh, det lät mysigt=)

Vilken är du mest sugen på?

Jo, klart vi kan försöka hitta en dag=) Kram

2010-04-09 @ 15:23:14
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0