Precis vaknat.

Jag vet inte varför men jag sover så dåligt här. Nu beror det väl en del på att pappa snarkar som fan och att man somnar runt nio på kvällen men ändå. Jag har haft en riktigt mysig dröm även om jag vaknat lite då och då. Den går inte riktigt att förklara men den var riktigt mysig.
Ajja, våra planer för dagen är förmodligen att åka runt till de olika beacherna här i Los Angeles men det kan ändras hur snabbt som helst. Vi tror att vädret ska vara okej idag iallafall men det är ju vinter här nu så något solande och badande blir det inte.
Nu är jag fruktansvärt kissig så vi hörs senare.
.
Puss och Kram
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Therese

VAd härligt=) Du verkar ha kul^^ Warner bros skulle inte vara helt fel att få kolla på^^ Är vädret bättre idag? Puss och kram

2010-03-01 @ 07:59:42
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0