Los Angeles, day 3.

Idag har vi inte gjort mycket. Vi började med att köra ut någonstans, kommer inte ihåg vad det hette. Där åt vi frukost på Starbucks och sen åkte vi vidare till ett köpcentrum. Kommer inte ihåg vad det heter heller men så kan det gå. Vi åkte sen till en bokhandel där jag hittade tre små saker varav två ska Josse och Matilda få. Jag hoppas att det blir uppskattat. Jag älskar iallafall det jag köpte till mig själv.
Lunchen åts på Carl Jr. där jag åt typ en av världens godaste burgare. Den hette Grilled Cheese and Bacon. Den var fylld med en massa massa ost och bacon. Jag måste såå äta den en gång till innan vi åker hem på måndag kväll. Det blev ett annat köpcentrum efter lunch där den underbara affären Forever 21 är. Där inhandlades två toppar som ska användas flitigt.
Resten av eftermiddagen blev runtkörande i Beverly Hills-området. På måndag ska vi gå på Rodeo Drive. Jag har också bestämt mig för att bli kändis i LA och köpa mig ett stort hus i Beverly Hills. Vi körde på en läskigt lång gata där alla dessa hus fanns och jag blev helt förundrad att folk kan leva så, haha.
.
Nu ska jag sova även om klockan bara är åtta på kvällen.
Puss och Kram
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0