Los Angeles day 2.

Idag har vi varit på Warner Bros. Studios på en riktigt bra och rolig rundtur. Det började med att vi fick anmäla oss och få våra biljetter sen var det en videovisning av vad Warner Bros. har gjort genom åren och det var inte lite kan jag säga.
Rundturen bestod av att vi satt i en stor golfbil och blev runtkörda till olika set, museums och dyl. När guiden stannade till på de olika ställena fick vi gå in och titta på några set. De tv-seten som vi var inne på var Two and a half men, Ellen Degeneres Show och The Mentalist. Sen kollade vi runt en massa på området och fasen vad dem kan använda allt flera gånger. Samma hus eller samma gator är använda till nästan 15 olika grejer bara genom lite rekvisita. Helt sinnes!
Efter rundturen åkte vi in till Hollywood. Vi gick lite på Walk of Fame (fullt med folk), gick förbi Mans Chinese Theater där det är många premiärer och sånt. Tyvärr har jag inte sett några kändisar än, darn it! Sen började vi jakten på att hitta ett ställe att ta bilder på Hollywood-skylten. Jag sa att vi skulle svänga på vissa ställen men envis som pappa är så skulle han ju självklart ta andra vägar (vilket ledde oss fel). Jag förstår fortfarande inte att folk inte lyssnar på mig. Jag har ju typ rätt alltid!
Vi åt middag på en jättebra resturang som heter Maria's där vi också såg det absolut bästa svenska damcurlinglandslaget som vann OS-guld även detta året. De är verkligen bäst!
Jag pallar inte lägga in bilderna på datorn nu ikväll så det får bli imorgonbitti då det ska vara dåligt väder här i LA. Astråkigt. Men men, vad kan man göra åt vädret. Vi ska nog bara ta det lugnt imorgon, gå runt på lite olika köpcentrum och sådär.

Ska sova typ nu även om klockan bara är halv nio på kvällen.
Puss och Kram
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0