Los Angeles, day 1.

Idag så har det varit en riktigt bra och dålig dag. Det är först nu i eftermiddag den blev dålig.
Dagen började med en fede-frukost på Dinah´s diner. Sånt borde finnas i Sverige. Just den diner-känslan som man ser i filmer finns inte på något annat ställe är på diners i USA, strange huh? Haha.
Sen packade vi ihop våra grejer, för vårt rum var inte tyst nog enligt pappa. När alla saker var nerpackade (eller jag måste nog säga nästan alla saker, förklarar senare) gick vi ner till bilen och körde iväg och bytte den. Tro mig, allt har gått fel på denna resan. Vi körde mot ett outletområde, kommer inte ihåg vad det hette men det hade typ allt.
Jag köpte ett par Ray Ban-solglasögon, en Escada parfym, träningsbyxor, jeansshorts och UGGs of Australia hade inte de skorna jag ville ha i min storlek så vi körde till Nordstrom och där köpte jag fina UGGs, yey!
Dvs att idag har jag handlat två grejer jag velat ha riktigt länge (solglasögonen + UGGs) och till ett billigare pris än i Sverige. Nu var det ju rätt dyrt ändå men va fasen. Man lever ju bara en gång, right?
.
Nu då till det dåliga. Nu när vi kommit hem till rummet (det nya) så skulle jag ta mitt p-piller men de har spårlöst försvunnit så nu kommer lingonveckan nästa vecka igen. Jag som hade två veckor kvar på kartan. Fan fan fan!!! Slut på det dåliga.
.
Vi åt god mat från Taco Bell till middag och nu är alla trötta trots att klockan bara är 18.20 här. Vi får försöka hålla oss vakna i tre timmar till sen ska det bli skönt att nanna kudden. Imorgon är det dags för Warner Brothers studio och kanske Hollywood. Ja ska också ladda in lite bilder på det jag har köpt på datorn så jag kan lägga upp de här sen.
.
Puss och Kram
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0