29 april 2010.

Ja, jag kom ju inte riktigt in på skolan i Gbg. Jag kom in på den förberedande linjen som är ett år men som bara är på halvtid dvs att man inte får studiemedel. Enligt Jonna är timmarna man kommer att vara på skolan är eftermiddag+kväll och jag vet inte riktig vad jag tycker om det. För då måst man jobba samtidigt och PALLA! Nej, jag vill verkligen in i Bjärnum nu. Vi får hålla alla tummar för att jag kommer in där!
.
Ja himmel vad jag jobbar. Jag jobbar imorgon, ledig lördag och jobbar söndag-torsdag, ledig fredag-lördag, jobbar söndag-onsdag, ledig torsdag och sen jobbar fredag-lördag. Tur att man får pengar för eländet iallafall.
Jag ska se om jag får bort mitt söndagspass nästa vecka för eftersom att jag har middag på lördagen så kommer jag inte palla jobba söndagen. Kanske kan byta lite med Patricia om inget annat.
Imorgon är det Valborg (en väldigt överskattad dag) så nu är det dags för att tvätta håret innan sängen kallar på mig.
.
Puss och Kram!
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller tummarna för Bjärnum!

Gick dansen bra igår?Puss

2010-04-30 @ 08:16:26
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0